Kamis, 11 Oktober 2012

Manfaat Hoodia

Dengan peratusan orang dewasa kelebihan berat badan pada peningkatan, perbaikan segera dan bantuan penurunan berat badan juga mengalami peningkatan populariti. Mendapatkan berat adalah tanpa berfikir dengan, sementara kehilangan berat badan memerlukan usaha sadar dan berdedikasi. Jadi, walaupun tujuan yang terbaik, banyak pelaku diet sering menipu atau menyerah pada program penurunan berat badan sebelum manfaat kesihatan benar dapat direalisasikan.

Kemudian, setiap pon cepat hilang muncul kembali dan sering disertai dengan keuntungan tambahan. Jadi, ketika seseorang mengiklan berat semua-alami kerugian bantuan khusus diformulasikan untuk mengatasi rasa lapar, diet berpotensi membeli produk secepat boleh dikeluarkan untuk dijual. Hoodia merupakan salah satu contoh tersebut. Namun, seperti banyak alat bantu diet lain, produk tidak sedekat ditetapkan sebagai ubat resep, dan banyak orang mengambil Hoodia tanpa mempersoalkan keselamatan atau faedah jangka panjang.

Pertama, banyak pelanggan benar-benar memuat Hoodia tanpa benar-benar memahami pentingnya kesihatan, atau menyemak dengan doktor. Malangnya, banyak orang seperti kambing. Domba mungkin secara tidak sengaja berjalan dari tebing ke kematiannya, namun, bukannya berhenti untuk mengakses situasi, domba lain buta akan mengikuti pertama untuk demises serupa.

Hoodia Banyak pelanggan membeli produk hanya kerana saluran udara yang dibanjiri dengan menggembar-gemburkan iklan sebagai bantuan berat badan alami untuk mengatasi rasa lapar. Sejak diet biasanya lapar, Hoodia suara indah. Kerana produk ini adalah seluruh-alam, tidak harus mengandungi zat berbahaya bagi individu, seperti banyak produk lain berat badan bekas akhirnya ditarik dari rak. Namun demikian, iman buta boleh membahayakan, serupa dengan senario domba. Pasti dia akan berhenti sebelum datang untuk menyakiti. Belum tentu.

Menurut laporan oleh Leslie Stahl, 60 CBS 'Menit, pribumi Afrika telah digunakan Hoodia selama berabad-abad, untuk mengelakkan rasa lapar dan haus selama kurang dari kondisi ideal. Hanya penduduk asal memotong batang tanaman segar, mengikis dari duri, dan Hoodia dimakan seperti sayur-sayuran segar dipetik dari kebun.

Sampling Hoodia dalam lingkungan alaminya, Ms Stahl mengakui Hoodia tampaknya benar-benar bekerja. Dia tidak haus atau lapar, bahkan selama makan adat. Namun, laporan itu juga akan mempersoalkan Hoodia yang dipasarkan kepada pelanggan sebagai memiliki sifat yang sama semua-alam.

Hoodia tidak tiba-tiba muncul di Internet dan rak pelanggan pada tahun 2004. Proses untuk mengasingkan sifat berat kerugian bermula puluhan tahun yang lalu di Afrika "Perlu makmal kebangsaan Afrika Selatan 30 tahun untuk mengasingkan dan mengenalpasti bahan penekan nafsu makan tertentu dalam Hoodia .. Ketika mereka menemuinya, mereka mengajukan permohonan paten dan lesen itu untuk Phytopharm "(Stahl). Implikasi dari dua kalimat terakhir adalah luar biasa, untuk sekurang-kurangnya. Mengapa?

Sebuah lesen dan hak paten bererti Phytopharm telah hak eksklusif untuk formula dicadangkan sebagai bantuan untuk diet berjuang. Namun, banyak pengilang lain pemasaran Hoodia. Masalahnya bermaksud, pengilang lain adalah pencuri daripada formula asal, atau pemasaran yang kurang dari semua-alam bentuk Hoodia:

"Ini hanya pencurian langsung Itulah apa itu .. Orang-orang mencuri data, yang mereka tidak melakukan, mereka tak punya pemahaman yang benar, dan melekat pada botol," kata Dixey. "Apabila kami telah dibersihkan bahan-bahan, mengandungi antara 0,1 dan 0,01 persen dari bahan aktif mendakwa Tapi mereka menggunakan istilah Hoodia pada botol, tentu saja., Jadi mereka - tidak apa-apa" (Stahl).

Dengan demikian, banyak pelanggan yang membeli produk label Hoodia, dengan jumlah yang sangat kecil dari substansi yang sebenarnya. Pertanyaannya adalah: Apa yang ada dalam 90-99% dari suplemen lain? Selain menjadi plasebo quality-harga, pelanggan sebenarnya menelan bahan tidak diketahui, yang mungkin / mungkin tidak semua-alam, dan mungkin / mungkin tidak berbahaya dalam jangka panjang. Sekali lagi, banyak produk makanan di pasaran, dengan hanya kajian bajakan dari syarikat lain untuk bukti, dan formula dicuri, atau palsu, yang dijual sebagai Hoodia riil yang dilakukan oleh penduduk asli Afrika selama berabad-abad.

Ringkasnya, individu berharap keajaiban, dan banyak menghabiskan wang susah payah untuk setara dengan pil gula, atau penekan nafsu makan yang mungkin / mungkin tidak selamat untuk menelan. Malangnya, dalam usaha untuk mendapatkan keuntungan off menggila Hoodia, orang jahat banyak knock-off pemasaran produk persidangan Phytopharm yang diuji formula.

Jika tidak palsu, maka formula tersebut telah bajakan. Sekali lagi, pelanggan waspada berpendapat yang mahal, semua-alam, dan suplemen sehari-hari seharusnya dalam akan menolongnya / kayu rancangan penurunan berat badan yang sihat. Pelajaran yang belajar: sebelum melanggan ke sebuah trend diet baru, produk penyelidikan peribadi. Kemudian, READ label. Pastikan produk tersebut adalah upaya nyata seorang penjahat yang mencuba dan diuji Hoodia, dan tidak untuk keuntungan off memerlukan tidak berpendidikan.

0 komentar:

Posting Komentar